onsdag 13 mars 2013

Jag är tillbaka!

Hej allihop!

Hoppas några av er kommer ihåg mig, har varit borta sen i slutet av sommaren. Blev sjuk och sen började jag på universitet igen och det blev fullt upp. Men har längtat efter att börja blogga igen och varje gång jag läser ut en ny bok så är jag sugen på att lägga upp en recension här! Så nu ska jag börja komma igång ingen hade jag tänkt, eftersom skolan har lugnat ned sig lite och jag längtar för mycket efter att börja blogga igen.

Vad har hänt sedan sist? Ja, jag har köpt vääääldigt många böcker sedan sist, och jag har två nya bokhyllor. Yay, alla vi bokälskare älskare ju fina bokhyllor, man vill ju ha någonstans där man visar upp sina fina böcker också. ;) Kommer dock kanske byta blogg snart, eftersom denna som jag använder mig av just nu är otrolig seg och inte alls roligt att uppdatera på. Vilka sajter använder ni för att blogga på? Vilka är bäst och går enklast att använda? Tips vore underbart!

Kommer återkomma idag med en bokhaul, eftersom jag förra veckan fick hem ett stooort paket från adlibris på 17 böcker. Japp, jag blev lite tokig och beställde en massa.. Försöker nu lugna mig, men ja några böcker som utkommer snart måste jag ju beställa.. (host.. clockworkprincess.. host) Men i alla fall, jag hoppas några i alla fall följer denna blogg och ser fram emot att vara tillbaka och börja blogga igen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar